מעורב הופס ליום ראשון / מנחם לס

 

 

1. כריס פול יבוא למחנה

פעם היו צריכים להתחנן לשחקני ה-NBA לבוא למבחנים לנבחרת ארה"ב. עכשיו הם מתחננים לבוא. כריס פול הוא השני מהכוכבים הגדולים אחרי כרמלו אנטוני שהודיע שהוא בא למיני-קמפ.

כריס פול היה שחקן מפתח באולימפיאדת 2012, אבל אז התפקיד היה שמור לו. המצב היום המצב קצת יותר מסובך כי השחקנים הבאים הוזמנו אף הם:

 Russell Westbrook, Oklahoma City Thunder)

"He might be an alien. I've never seen anyone like him before. His athleticism and antics are off the charts." — NBA executive

Stephen Curry, Golden State Warriors)

"Maybe the best shooter we've ever seen in the NBA off the dribble. Probably the leading candidate for MVP this year." — NBA executive

 

 Kyrie Irving, Cleveland Cavaliers)

"He's an unbelievable finisher and his 50-point performance shows he can score at an elite level. However, he hasn't played in a playoff game yet. Can he knock down big shots when people are loading up on LeBron and the stakes are high? Can he make big shots in the playoffs? That's the question." — NBA assistant coach

 Damian Lillard, Portland Trail Blazers)

"He's as good as just about anyone on the list in terms of scoring the ball, especially in different ways. His biggest issue right now is on the defensive end. That's what could hold him back from getting into the top three." — NBA point guard

.John Wall, Washington Wizards )

"He has incredible speed, and is one of the top two or three in getting the ball up and down the floor. His big question mark is in the fourth quarter, game on the line — whether he can get you a bucket when it's not a transition push. To his credit, he's shown he can get shots for others. That's an area he's really worked on." — NBA assistant coach

Mike Conley, Memphis Grizzlies)

"He's so damn good and he gets better every year, He's pretty good defensively, and he's really improved his shot. He wasn't very good when he came into the league, but he has improved every year — in every aspect of his game." — NBA executive

 Kyle Lowry, Toronto Raptorss)

"He's tough, a complete pit bull, and he can both score and also set guys up. The question is whether he can take his team deep in the playoffs — that's where you make your name. He gets a lot of steals, but doesn't always stay in front of guys on the defensive end." — NBA executive

רק שלושה ייבחרו. אני לא בדיוק מרחם על מייק ששבסקי.

 

2. דאנק מהמאדים ע"י לוק מבה מאוט התחיל מלחמת כוכבים באפריקה

ה-NBA הגיעה עכשיו גם לאפריקה, כי היא מגיעה לכל מקום בו נולדים 2.7  SEVEN FOOTERS כל יום. ה-WORLD BUREAU OF STATISTICS כתב ברפורט שלו שבאפריקה נולדים 2.7 ילדים ביום שיגיעו לגובה 2.14 מ' לפחות, ובזה אפריקה הפכה למעיין מס' 1 בעולם לענקים.

אפילו האקים אולג'ואן ודיקמבה מוטומבו לבשו טריינינגים וזרקו קצת לסל עבור TEAM AFRICA בשבת, במשחק נגד TEAM WORLD. חאכים אפילו ביצע TURNAROUND JUMPER – ה-"DREAM SHAKE" הידוע שלו, וכריס פול וחבריו מה-WORLD TEAM קפצו ממושביהם בהידדים והיי פייבס.

"הביקור הזה הוא אחד מה-MOST MEMORABLE EXPERIENCES EVER", אמר כריס פול את התחלת הביקור. "וגם אמרתי לחאכים אם היום בגיל 52 הוא יכול להרים דבר כזה, אני רק יכול לתאר לעצמי מה הוא עשה בימיו הגדולים!".

TEAM WORLD עשתה ריצת 0-14 ברבע האחרון לנצח את שחקני ה-NBA האפריקאים (דור ראשון או שני) 97-101 ביוהנסבורג. בראדלי בל הוביל את העולם עם 18, ומנגד קלע הגריק פריק ג'יאניס אנטקונמפו 22 עם דנג מדנגג 20.

גרג פופוביץ' – "נסיך הזרים של ה-NBA" היה מאמן האפריקאים. "הביקור הזה הוא חלום עבור כולנו" הוא אמר. דנג הסודני אמר: כשהייתי ילד לפגוש שחקן NBA היה חלום בלתי מעשי. היום ילדים אפריקאים פוגשים שחקני NBA לא בוידיאו אלא ממש כאן, בביתם הם. עולם חדש. עולם אחר. הביקור הזה ייתן דחיפה עצומה לכדורסל בכל היבשת!"

*

*

 3. האם ניקולה ג'וקיץ' הוא 'דבר אמיתי'?

 

אם אתם לא חושבים שנמאס לי לשמוע על "יץ'" חדש שהוא "הדבר הבא" או "הדבר האמיתי" אז יש לי חדשות עבורכם. ה-"איצ'ים" האלה יוצאים לי כבר מכל החורים בתחת. "איץ'"פה ו-"איץ'" שם – "איץ'" בכל מקום. והתוצאה? נאדה. כלום. הרבה מהומה על מאומה.

אבל על האיץ' הזה כותבים אחרת. דווקא כי הוא ניבחר רק בבחירה ה-41 בדראפט של 2014 ואיש לא הרחיב את הדיבור עליו, אני מוכן לשמוע. דווקא בגלל שמספרי הקיץ שלו  לא קפצו ישר מן הדף, אני מוכן להאזין.

איץ' אחד כבר יש להם שהוכיח את עצמו – יוסוף נורצ'יק. אבל הוא לא סרבי או קרואטי אוטנטי. האיץ' הזה הוא סרבי בן סרבי.

אז ככה: בלאס ווגאס הוא היה מים שקטים של 8.7 חיצים ב-46% עם 6.2 ריבאונדים ו-1.4 גגות, אבל אלה ששמו לב אליו טוענים שהוא הראה כמה יכולות שנעלמו לאחרונה מהליגה.

 

Passing

הדבר הראשון שמנצנץ ממשחקו הן מסירותיו. הוא הראה יכולת א-לה לארי בירד למסור כדור במצבים שונים בנקודות שונות על הפארקט, והכל עם טיימינג ודיוק מרשימים ביותר, לפי כריס ברושרד מ-ESPN.

מציינים את יכולתו המיוחדת במסירות "OUT OF THE POST". בתוך הפוסט כמעט תמיד מכסים את הגבוה שניים-שלושה, אבל כשהוא יוצא החוצה עוזבים אותו כשיבולת יחידה בשדה. משם הוא הפתיע בהכנסות כדורים לחודרים. יש לו "FEEL" טוב מאד ל-CUTTERS ('חותכים' מחסימה), וכמובן כשהוא ב-POST יש לו KICK-OUT מצויין. אין בליגה הרבה סנטרים (או אולי דנבר ישתמשו בו בתור פאור פורוורד) המסוגלים לבצע "SCORING PASSES" מהפרימטר. האיץ' הזה כן מסוגל, וזה כבר ייחוד חשוב בליגה. אחד שמיד קופץ לי לראש הוא מרק גאסול. אז האיץ' הזה מהווה לו מתחרה ב-SKILL הזה וזאת חדשה משמחת ביותר ב-MILE HIGH.

 

Shooting

מהו ההבדל הגדול בין מרק גאסול ויואקים נואה? מרק גאסול מסוגל לקבור "ELBOW JUMPERS". אז מה זה עושה? את נואה עוזבים לנפשו בפרימטר. הוא כמו חתול לילי עזוב בלילה המסתובב בפחי הזבל ואיש לא שם לב למסכן. מרק גאסול? הוא יוצא החוצה – המגן הגבוה חייב לצאת איתו. האיץ' הזה יגרום לאותה בעייה להגנות. הוא הוכיח  שיש לו "ELBOW SHOT" עדין ורך, כולל מאחורי הקשת. בלאס ווגאס דנבר עשו כמה וכמה תרגילים לתת לו לקלוע מאזור המרפק (שתי הפינות הרחוקות של הצבע), ולעתים אפילו רחוק יותר, והוא ביצע אתהמוטל עליו ב-40% דיוק. לביג-מן כמוהו 40% מהמרפק ומה-3 זוהי זכות גדולה לקבוצה.

 

Footwork

נדמה שלו-פוסט הוא יכולת שהולכת מין העולם. אבל בסמר ליג ג'וקיץ' הוכיח כמה וכמה פעמים שתן לו כדור בלו-פוסט, ויש לו את עבודת הרגליים הטובה בלי לבצע צעדים. ישנו לו אתה-SPIN-MOVE הדרוש ואת ה-COURT AWARENESS לשנות את דעתי על האירופאים החיוורים. בריאיון ששמעתי אותו מדבר ישנה לו גם אנגלית טובה והוא נשמע יותר אינטיליגנטי ממגי.

הבעייה?

מה לשחק אותו. הפאור פורוורד הוא מספר 4 שישנם 4-5 הלוחמיטם עליו: קנת' פאריד, ג'יי ג'יי היקסון, דרל ארת'ור, ג'ופרי לאוברן, ודנילו גלינרי. גם הפיזיות בליגה תהווה עולם חדש, אבל אם דנבר החתימו אותו על 4 שנים (חוזה זול מאד אגב) אולי הם יודעים דבר או שניים שאפילו אני לא יודע. סנטר? יש סנטר, והאיץ' לא חזק מספיק. מציע שנחכה ש-K-700 יאיר את פנינו ויתפור לנו את הדילמה.

 

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
13 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
איל
8 years ago

הדרים שייק הזקן של האקים על ווצ׳ביץ׳ – וווואוווו
https://vine.co/v/eHuOhrxYpJn

Berch
Berch
8 years ago

יופי של מעורב…. הכל מעניין 🙂

דובי
דובי
8 years ago

כרמלו אנטוני יבוא לכל מקום עם מצלמות. שנה שעברה הוא חזר מהפציעה במיוחד לאולסטאר והפסיק לשחק אחריו.
המחויבות שלו לקבוצה היא אפס. המחויבות למה שמקדם אותו היא מקסימום. פטריוט עאלק.

פינקי
פינקי
8 years ago
Reply to  דובי

הוא גם יבוא לכל מקום שיש בו בורקסים.
אני יכול להישבע שראיתי אותו באחת הישיבות שלנו עם כובע צילינדר ושפם מזויף.

רן הנרגן
רן הנרגן
8 years ago

יש למישהו לינק לקרב של רונה ראוזי?

רן הנרגן
רן הנרגן
8 years ago

רונדה. (הקרב כבר היה וארך מספר שניות , לא רבות)

סומסום
סומסום
8 years ago

קארי וראסל הם לוק. סיפי3 וארווינג על המקום הנוסף (לוול פשוט אין יחצ מספיק טוב). אבל זו באמת בחירה משוגעת.

Mbk
Mbk
8 years ago

עמדת הפויינט גארד בשיא כל הזמנים
יותר רותח ממזג האויר החם ששורר באיזורנו

דדי
דדי
8 years ago

לוול אין מה לחפש שם.

יונתן שגב
יונתן שגב
8 years ago

קיירי בריא בכלל? זה משנה?

גל אל-איי
גל אל-איי
8 years ago

שתי שאלות בשיא החום של עונת המלפוננים:
1) מכבי חיפה נגד לוס אנג'לס לייקרס ב-11 באוקטובר בסטייפלס סנטר. שווה לשהשקיע בדלק, חנייה (25 דולר), אוכל ושתייה בשביל לראות אוסף ליגיון זרים עם סמל של עיר הכרמל? יש בכלל סיכוי למשחק צמוד?
2) וואלה תודו שלא ידעתם עד כמה סטיב נאש פראייר: שני שחקני אן.בי.איי הצמיחו לו קרניים… ומי כביכול שכב עם החברה של פאו גאסול בלוס אנג'לס וגרם לירידה החדה ביכולתו על הפרקט? מת על הלינקים האלה כשאין שום אקשן ספורטיבי בשטח… אאוט

http://www.rantsports.com/clubhouse/2015/03/29/10-times-teammates-broke-the-bro-code/?utm_campaign=RantSportsFB&utm_source=facebook.com&utm_medium=referral

etayle
etayle
8 years ago

זה אמור להיות פול קרי וראס , אבל שאלה ממש קשה .קיירי אדיר שיש מסביבו שחקנים טובים.

עגל
עגל
8 years ago

מעורב מעניין.
מוטומבו ואולג'וואן נראו כמו שני סבאים שבאו לעשות כיף. אחרי שתי דקות התנשפו על הספסל . . .

סגירת תפריט
13
0
Would love your thoughts, please comment.x